Technologie v mateřské škole
Vložil(a): Mari96,17. 3. 2020 18.24
Zdravím všechny maminky předškolních dětí! I přes nynější situaci bych Vás ráda poprosila o vyplnění krátkého dotazníku k mé bakalářské práci - Informační a komunikační technologie v rámci mateřských škol v České republice. Práce zahrnuje jednak pohled předškolního pedagoga ale také rodičů předškolních dětí, jak děti využívají technologie v rámci jejich volného času. Dotazník naleznete zde: https://forms.gle/CRVxm6cBJMj6gCk46 (i v komentáři). Děkuji za Váš čas a přeji Vám hlavně zdraví.
Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji
Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.
milujici.teticka36, 4. 10. 2023, 10.17
Technologiím se dneska děti nevyhnou, ať chceme nebo nechceme. Náš šestiletý už přesně ví, jak funguje nabíjecí stanice pro elektromobily od https://www.smart4smart.cz/ co máme doma a hlavně ví, jak si v mobilní aplikaci najít, jestli se nabíjí a za kolik. A je teda pravda, že manžel s ním moc rád vede diskuze právě na témata moderních technologií, takže k nim má zase i takový ten přirozený odstup. Určitě lepší ale nezakazovat a nedělat z toho něco exkluzivního.
L.janicka.l, 18. 3. 2020, 22.12
Mrknu na to
Eliška Kozlova, 18. 3. 2020, 12.52
Vyplnila jsem z pohledu rodiče. S pohledu učitelky, je nutné kvalitní školení pedagogů, ale určitě je potřeba začít u dětí posledního ročníku Mš, protože někteří rodiče zásadně nesouhlasí s užíváním technologií u dětí, ty jsou pak v první třídě Zš ve velké nevýhodě a zdržují výuku.
Eliška Kozlova, 19. 3. 2020, 3.03
Ja spíš myslím klasický počítač, najít ikonu, otevřít a zavřít soubor. Ale je fakt ze to se řešilo, když byl syn prvnak a to uz je 3,5 roku. Teď asi na PC nechodí když jsou interaktivni tabule.
Eliška Kozlova, 19. 3. 2020, 3.08
Kluk chodil do PC učebny už v první třídě, interaktivní tabuli neměli. A učitelka to řešila, ze byl velký rozdíl mezi dětmi, jak PC používají. U nás se používala interaktivni tabule jen u posledního ročníku Mš cca 1x týdně, tento rok je kvůli rekonstrukci odpojena. Ve škole ji teď v první třídě používají denně. Ale asi záleží i na učiteli.
Eliška Kozlova, 19. 3. 2020, 9.48
Právě v pozdějším věku, pak koukají na youtubery a hrajou hry, nechápou ze lze počítač využít k hledání informací, učení, rozvoji; spíš naopak proto myslím ze je líp když jej berou jako pracovní sešit nebo učebnici, a hlavně umět rozpoznat duveryhodne zdroje a nevěřit všemu ... prostě nejdřív učit a pak až dát na hraní.
Dotazník je dostupný zde: https://forms.gle/CRVxm6cBJMj6gCk46