Nehty
Vložil(a): Cherrynka,8. 4. 2018 10.21
Nevíte čím to je, že mi rostou tzv dvojité nehty?? Když mi povyrostou, rozdvojí se a pak se třepí. Vyžádala jsem si u lékaře minulý měsíc krevní testy a prý všechno v pořádku, vitamíny mi nechybí, jinak mi neporadil už nic. Nevíte něco?? Když mi nechybí vitamíny, dle doktora jsem naprosto v pořádku, tak už vůbec nevím, co dělat. Žádné saponáty mi s kůži nepřijdou do kontaktu, krom tedy mýdla atd.
Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji
Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.
lucie25987, 15. 4. 2021, 19.48
To se mi stává taky. Buďto si musím nehty stříhat, abych je neměla moc dlouhé, a nebo je musím mít pořád nalakované . Jakmile na nich je lak, tak jsou takové odolnější . Lepší než obyčejné laky jsou gel laky. Ty na nehtech vydrží několik dní. Já si je objednávám z https://www.rajnehtu.cz/gel-laky/ a klasické laky už nepoužívám .
Žofinka, 10. 4. 2018, 10.20
Onsstačíibbběžný úklid a nehty dostanou zabrat
NiFee, 9. 4. 2018, 16.16
ja mam to iste... a nejako to neriešim .. i ked pravda žee ked som lezala v nemocnici a nic nerobila nechty som mala krásne... akonáhle nieco robím zasa su take stiepia sa a potom lámu .
Mygara, 9. 4. 2018, 14.48
zkusila bych Biosil, jsou tam minerály, tak to zkus
Katka, 9. 4. 2018, 13.31
Nehty chrání prsty. Tvrdé a silné nehty ukazují na fyzicky i psychicky silnou osobnost, lámavé a rozštěpené nehty odrážejí chaos uvnitř mysli člověka. A také určitý chaos ve stravování. Pozor na konzumaci bílého cukru, mléčných výrobků a kávy. Je to též spojeno s oslabením psychické stability, horším krevním oběhem a potížemi s vaječníky či varlaty. Štěpící se nehty ukazují na nestálý charakter dotyčné osoby.
Katka, 10. 4. 2018, 10.58
Může a nemusí, máš tipy, co pořešit ;o)
Fuga, 9. 4. 2018, 9.01
záleží, co dělal za nechty, vyloženě minerály asi ne
Katka, 9. 4. 2018, 13.29