Zas ten kalíšek
Vložil(a):Janako,20. 12. 2020 14.01
Vím, že už to tu bylo několikrát, ale spíš by mě zajímaly konkrétní zkušenosti s menstruačním kalíškem. Už je to u mě zas aktuální, tak jsem si ho taky pořídila a za mě super věc, ale jak to děláte třeba v noci? Mně to přeteklo. Vydrží vám celou noc nebo kvůli tomu vstavate?A co třeba v práci? Zatím to u mě vypadá, že by mi to ani přes den během prvních dnů nevydrželo osm hodin. Nebo na dovolené, když se tam nedá vyvařit?Možná blbé dotazy, ale jsem v tom začátečník, tak díky?
Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji
Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.
k.o.r.i.n.e.k, 20. 12. 2020, 22.06
Já mám merulu xl a tam se vše vejde takže nevstavam a v práci vydrží
Katka, 21. 12. 2020, 10.25
A je to tvůj první kalíšek nebo další? Pro začátečníky se právě nedoporučuje, že se těžko rozvíjí.
k.o.r.i.n.e.k, 21. 12. 2020, 13.40
První ale na slabší dny mám ještě jeden ale nepamatuji si název
Janako, 22. 12. 2020, 21.15
To si vůbec neumím představit jinde než doma.
Mám silnou ms, takže ho musím vylivat co tři hodiny. V noci ho používám jen ve slabých dnech. Mám i sterilizator do mikrovlnky, nicméně na dovolené v silných dnech spis používám tampony a jak zeslabne (po dvou dnech), tak kalisek a ten ve dne v noci, takže není potřeba vyvaret.
Janako, 21. 12. 2020, 16.37
A jak to řešíš třeba v práci?
Katka, 20. 12. 2020, 16.10
Spoustě žen v noci protece, prý jak se to svalstvo uvolní. Na noc jsem si koupila menstruační kalhotky a taktéž mohu doporučit. Pozor zatím je málo střihů, které mají delší díl i vzadu, což je na noc potřeba. Kalíšek používám celý den, kapacita mi vystačí. Vyvařím před a po cyklu. Mezitím jen umyju teplou vodou a tekutým sprchovým gelem a přes noc mám v plastové uzavíratelné krabičce. Na ty dírky se osvědčil mezizubní kartáček. Ráno oplachnu pod vodou, kvůli snazsimu zavádění.
Janako, 20. 12. 2020, 22.51