Testování ve školách

zobrazeno 1352×

Vložil(a): snany, 7. 4. 2021 22.06

Chtěla jsem se zeptat, jaký máte názor na testování dětí a zda budete za uvedených podmínek (testování, rouška) posílat děti do škol? Těší se vaše děti do školy (školky)? Moje dcera do školy chce, jen sama přišla s tím, že případný pozitivní test může způsobit u některých dětí posměch..., stejně jako nenastoupení do školy.

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Lucinka.Dvorik, 23. 6. 2021, 10.28

Trochu odbočím od té ostřejší diskuze tady Jaké měly vaše děti průměr známek po výuce z domova? Zhoršily se nebo to zvládaly dobře? U nás i v mém okolí to totiž dalo průměrům dětí docela na frak (Kdyby někdo čistě náhodou nevěděl, jak se počítá, tak tady https://www.vimvic.cz/clanek/jak-se-pocita-vazeny-prumer-znamek)

Ivulín, 18. 6. 2021, 18.50

Ahojte, já jsem také byla zpočátku proti tomu testování, ale na druhou stranu si myslím, že je to pro dobro všech Nicméně, jestli chcete testovat doma, tak si pořizujte testy z této stránky zde - https://rouska-velkoobchod.cz/antigenni-testy-cov19-c7/, protože odsud beru i já Mějte se krásně a přeji hezký zbytek dne.

V007A, 13. 4. 2021, 13.23

Kdyby nosili roušky, tak bych ji nedala. Nechala jsem na ni, jestli chce do školky, když se bude testovat. Vysvětlila jsem ji to a nechala na ni. Samozřejmě jsem ji nestrkala špejlí někam daleko. Dala jsem jen na krajíček nosu, kdyby nade mnou stáli a nutili to strkat daleko, tak jdeme domů. To za to nestojí.

LucieS

LucieS, 11. 4. 2021, 20.30

S testováním a nošením hadru na ksichtu absolutně s parterem nesouhlasíme. Ale nám to může být vlastně "jedno", protože malá není předškolák. Neskutečně mi vytáčí, že nemůže jít do školky. Hlídám ji doma, nemám za to ani korunu od státu, pracovat pořádně nemůžu.. no, vytočená jsem neskutečně.

dasza, 13. 4. 2021, 6.07

Je to ale nespravedlnost že??? Byt se svým vlastním děckem doma a muset ji hlídat!!! a nemoct ji strcit někam do ústavu;)) to je fakt hrůza....???

LucieS

LucieS, 14. 4. 2021, 19.06

Ano, je to nespravedlnost. Nevidím důvod, proč bych měla být s dcerou 24 hodin denně doma, když má chodit do školky. Za to, že jsem doma, nemám ani korunu. Na rozdíl od tebe, která je státní zaměstnanec a má své jistý, tak já nemam nic. Ty peníze mi nikdo nedá, musím je vydělat a ne jak učitelky z MŠ, který se válely sakra dlouho doma za plnou podporu.

dasza, 14. 4. 2021, 20.51

Měla ses líp.ucit a mohla si to mít stejné??

snany, 15. 4. 2021, 21.16

Ještě jsem neslyšela, že by někdo záviděl pedagogům jejich jeden měsíční plat :-D Stačí změnit zaměstnání ( seznam je uvedeny ve vládním nařízení ) a tvoje dcera se dostane do školky

LucieS

LucieS, 15. 4. 2021, 15.20

Dášenko, mám dvě vysoké školy. Když nevíš konkrétní situaci, tak drž pysk a nemel nesmysly. Jen ukazuješ, jak víš prd.

LucieS

LucieS, 15. 4. 2021, 15.21

Nehledě na to, že bys měla držet pysk proto, že tě ostatní platí ze svých daní. Ty sis válela prdel doma za plnej plat, takže právě proto mlč.

dasza, 15. 4. 2021, 18.24

Omlouvám se paní která má dvě vysoké školy... Opravdu se na Vaši úroveň nemohu rovnat...já jsem se svými dětmi ráda a neodkládam je do školky...a to že se učitelky válely doma...chci vidět aspoň jednu;) já i přes uzavření škol pracovala;)))

LucieS

LucieS, 15. 4. 2021, 20.53

Kdybych neměla přímé sousedky dvě učitelky z MŠ a každý den je neviděla, že jsou doma, tak bych to netvrdila, leč já je viděla a i s nimi mluvila, takže vím, jak to bylo na dvou školkách. Já jsem s dcerou taky ráda, ovšem na živobytí si vydělat potřebuji. Tobě chodila plná výplata, i když jsi byla doma, takže se ti to kecá. Dokážeš vůbec pochopit ostatní lidi, kteří potřebují pracovat? A ještě jeden dotaz. K čemu tedy podle tebe mateřské školky jsou, když dle tvého názoru tam dávají matky děti proto, aby se jich "zbavily"? Děkuji za odpověď, opravdu mě to zajímá. Ohledně tvé ironické omluvy, to komentovat nebudu. Jen jsem ti chtěla říct, abys nesoudila lidi, který neznáš.

LucieS

LucieS, 15. 4. 2021, 20.55

A ještě se zeptám. Ani jedno z tvých dětí nechodilo do školky?

dasza, 15. 4. 2021, 21.09

Jasně že chodilo..jsem učitelka...do oběda na 4hodiny syn jako predskolak do MŠ chodil...holka tam trávila víc času protože jsem ji měla u sebe.takze chodila dle mých směn...ale nikdy nebyli v MŠ přes jakékoliv prázdniny ano nic..to bych jim neudělala;))

LucieS

LucieS, 15. 4. 2021, 20.56

A poslední dotaz. Povídej, jak jsi i přes uzavření škol pracovala? Děkuji za odpověď, která bude mít hlavu a patu.

dasza, 15. 4. 2021, 21.08

Tak začnu tím, že plný plat mi nechodil...já totiž byla už před uzavřením škol na očr, začlo to covidem.karantenou a pak se zavřelo.. a jelikož se zavřelo a nevěděla jsem na jak dlouho..očr jsem si ponechala až do 12.4.protozenjsem radši se svými dětmi, než že "hlídám" cizí... nicméně i u očr sem musela pracovat..online výuka.delani úkolů.pohadkove stezky za pokladem, vymyslela jsem jak se rozloučit s předškoláky.besidku a tvoření pomůcek. Navíc mám svoji školu online..taky jsem stihla pár kurzu k seberozvoji, a nebo ty co potřebuji a něco mi dají k mé práci...taky probíhala příprava předškoláků k zápisu, my máme velice úžasný vztah s rodiči, tudíž děláme navíc věci, když o to mají zájem...připravila jsem si všelijaké přípravy které využijí teď když je otevřeno...no a pak taky chodím vypomáhat coby zdr.sestra do nemocnic( když děti nemám doma)... Poslední týden mě hodily na očkovací centrum- celkem pohoda.chodila sem domu už ve 3...a ano..musela jsem být na očr ale všechnu tu práci jsem zvládla doma..do prace sem jela jednou za čas když tam potřebuju něco nakopírovat...páč doma barvu nevyužívám... v práci jsme taky malovali, takže když jsem obstarala svoje děti, jela sem pomáhat s malováním( obrázky všude po baráku) ano...ono se vše dá dělat z domova..člověk nemusí trávit spoustu času ve školce...a každá škola.resp.kazda učitelka pojala měsíční zavření podle svého vědomí a svědomí...

LucieS

LucieS, 15. 4. 2021, 21.17

Díky za odpověď. Napsala jsi to krásně (bez ironie). Jsem ráda, že se najdou takové učitelky, které se dětem věnují a dělají takové akce, jako jsi napsala. To je super. Leč jak už jsem psala, dvě mé přímo sousedky jsou učitelky a byly doma. Jedna z nich dělá ve školce, kam chodí moje malá, takže od té jsem věděla, že občas do práce musela (prý dezinfikovat atd.), ale ta druhá byla doma celou dobu a opravdu nic nedělala - bylo vidět, jak je pořád venku, nic nedělá a ani nikam nejezdila. A sama jsi napsala, žes byla na OČR. Já OČR nemám (skulina v zákoně, ač jsem napsala všem poslancům z našeho kraje, jak mám svou situaci řešit, tak se překvapivě nikdo neozval s odpovědí) a zároveň ani nemohu pracovat, protože se musím starat o malou. Z toho pramení můj vztek a frustrace. Ale ještě jsi mi neodpověděla, zda jsi své děti posílala do školky? Když je to dle tebe odkladiště pro matky, které se nechtějí starat o své děti.

LucieS

LucieS, 15. 4. 2021, 21.44

No tak vidíš, takže tvoje děti tam chodily. Tak proč ses tak do mě obula?

dasza, 15. 4. 2021, 22.00

Přečti si jak si to napsala;))) a navíc nejsi tu první den a moje názory na odkládání děti do MŠ znáš píšu to tu furt dokola a furt stejne;)))

Zlá mamina, 16. 4. 2021, 15.18

Chováš se jako naprostá kráva. Tvůj portrét tě přesně vystihuje.

dasza, 16. 4. 2021, 15.37

Na tebe jsme tady čekali?

LucieS

LucieS, 16. 4. 2021, 16.03

Ty mě pořád nechápeš. Já jsem navztekaná, že neotevřou všechny školky. Absolutně neřeším, že jsou školky otevřené pro zaměstnance IZS. Jenže mi dokáže naštvat, když ty mi řekneš, že jsem se měla líp učit a nemusela jsem být doma. Chápeš, jakou jsi napsala neskutečnou hovadinu? A do toho si jen vzpomenu, jak se loni ta jedna (ta druhá tolik ne) válely půl roku doma a teď 6 týdnů to samý a za plný plat. A na druhé straně obrovská část lidí padá na hubu, protože nemohou vykonávat své zaměstnání a já bohužel spadla do malinkaté výjimky, kdy i když se doma starám o malou, tak prostě nemám nárok na OČR. Takže abychom se nějak uživili, tak občas malá pendluje po babičkách. Jenže podmínka tchyně - pohlídá, ale bude u ní několik dní a já už psychicky fakt nedávám, abych svoje dítě neviděla několik dní. Takže jí mám zase doma a to zase nic neodpracuji a je to takový začarovaný kruh. Navíc ty pořád hlásáš, že MS nejsou hlídačky atd., ale sama jsi tam své děti měla. Takže pokrytecky hlásáš opak toho, co jsi sama dělala. Já ideálně chci pracovat 6 hodin denně a brzo odpoledne malou vyzvednout ve školce a věnovat se jí. Leč nyní nemohu a bůh ví kdy zase budu moct. Jinak jsem se vždy dokázala velice slušně uživit, leč to by musel stát fungovat a ne tak, že zakáže lidem podnikat a pracovat.

dasza, 16. 4. 2021, 16.27

Starší dítě coby predskolak do MŠ musel.nicmene nikdy tam nespal;)) mladší byla semnou..nemít ji ve třídě..nikdy bych nešla na plný úvazek do MŠ...a jestliže dobře čteš..tak ano hlásám že nejsou odkladiště děti..ale vždy to hlásám po tom co je tam cpou rodiče co jsou doma..a nebo co to napíšou jako ty- kdy to vyzní že je problém být s ní doma..a babičky...já nejsem na svoje děti nijak vázaná..a pár dní bez nich. Vydržím..ale nemám ty babičky...ale tudle tu situaci si nevybrali nikdo..a já sem taky naštvaná že tam mám málo děti..věr že být se dvěma dětma celý den v MŠ je celkem nuda?? ale je to tak..a partner může být s ní můžete se střídat...a můžeš jít vydělávat ty..a nevidět švy dítě týden aby si mohla do prace..když je s babičkou..to je snad lepší než ji strcit do MŠ..

LucieS

LucieS, 16. 4. 2021, 17.01

A když půjdu vydělávat já, tak nebude zase vydělávat partner, takže to si nepomůžeme. Ale to je jedno. Prostě budeme doufat, že se vše vrátí do normálních kolejí a to co nejdříve.

Minnie, 11. 4. 2021, 20.10

Testování za mně blbost, ve fabrice se testují jednou týdně (všichni v rodině na různých místech to mají jednou týdně), proč děti 2x? A s rouškama taky nesouhlasím. Starší dcera zítra nastupuje, rotace mi přijde zbytečná, mají je nechat proboha už dochodit do léta normálně. Ale nenaděláme nic. Do školy se dcera hrozně moc těší, testování jí nevadí a to je hlavní. Ale soucítím s dětmi co jim to vadí a kvůli nim se mi to nelíbí. Mladší dcera je předškolák, dostala vybrat, chce do školky a nemůže ani spát jak se těší. Tam ji budu testovat já, pak prý 15 min čekat venku, ale to vím jen z doslechu, to není nic ofiko takže uvidím ráno. Aspoň ve školce je nechají bez roušek. A do školy má dcera dětskou chirurgickou, ta jí nevadí. Stejnak to o přestávce sundá. A stejnak u svačiny a oběda ji mít nebudou, tudíž nechápu, proč při hodině ano. Všichni se schází už 2 měsíce bez ničeho na pusách jak venku, tak u sebe doma navzájem. Nikdo nic zatím nechytl.

snany, 11. 4. 2021, 22.59

Aby to nebylo dětem líto, tak i my se testujeme 2x týdně Takže nejen děti, ale i pedagogové

LucieS

LucieS, 15. 4. 2021, 21.47

Pedagogům opravdu jejich plat nezávidím. Jak jsi na to proboha přišla? Nezávidím nikomu nic. Teda, teď kecám. Závidím lidem, kteří jsou zdraví, ale to je něco jiného. Proč bych měla měnit zaměstnání? Jestli ti přijde normální říct někomu, aby změnil povolání, aby jeho dítě mohlo jít do školky, tak... radši no comment.

dasza, 16. 4. 2021, 15.41

Víš co ono je rozdíl když si to zavře MŠ nebo když si vybírá děti které vezme..a když oni za to nemůžou...IZS je momentálně tak debilně nastavená že je to do nebe volající...školky by raději otevřeli pro vsechny-nzit z něčeho musí a předškoláci, kteří jsou zadarmo je nevytrhnou...ale poprvé dali ti nahoře lidem vědět, že školka není hlídací zařízení ale vzdělávací..tudíž jen ti předškoláci;) to ze se tvoje sousedky váleli doma..no a co...zákon hovoří jasně..a každá mš si to udělala po svém...já třeba to pojala jak sem to pojala..ale to stejný nemůžu říct o svych kolegynich ( nejen z naší MŠ) že si užily krásný měsíc doma;) ale vyčítat jim to nebo nadávat na ně?? Proč??? Sama si psala že nemáš OCR..já nevím z jakého důvodu..krom toho že člověk nechodí do prace...ale vypisováním nahoru to nezměnis..navíc fungují tatínci...hádám že dítě nějakého má... Ono každej jen nadává..ale málokdo dělá něco sám za sebe...já třeba sem bez peněz...prostě finančně náročný..OCR ale i z výplaty nezvládám..a místo nadávání že černí mají dávky a já ne..chodím na brigády..a prostě se o sebe postarám jinak...

jancaan, 9. 4. 2021, 16.24

Na testování dětí jsem zvědavá, snad se dítě při testování nešprajcne. Jinak syna prváka určitě pošlu do školy, potřebuje ten režim a rouška není překážka. Online výuku máme kvalitní, ale škola je škola hlavně v první třídě. Syn se těší na děti, ale na školní režim nee..

patricia077

patricia077, 9. 4. 2021, 13.59

Dcera se těší do školy moc a moc dnes křičeli na online jeden přes druhého jak se moc těší a paní učitelka se jim snažila vysvětlit jak to testování bude probíhat atd ale kluk do školky nechodí už asi půl roku jelikož kromě zavření od zřizovatele, byla školka mnohokrát zavřená i od hygieny tak se netěší vůbec ale není předškolák a já zdravotnice nebo tak, takže ten se do školky stejně nevrací..

Adrianita, 9. 4. 2021, 14.26

Koukám, že my snad jako jediní nemáme online výuku. Dostaneme jen seznam na týden a neviděli se ani jednou, tak se těší o to víc..

patricia077

patricia077, 9. 4. 2021, 14.31

Také máme seznam na týden od doby, co mají učitelka měla covidový zápal plic a nemohla učit ani online, a tak když se k učení "na dálku" vrátila, seznamy na týden s prací stejně posílá.

snany, 10. 4. 2021, 11.06

A byla u vás ve škole už ČŠI? Protože tohle by se opravdu nemělo stávat.

Adrianita, 10. 4. 2021, 11.18

Jako u nás myslíš?

snany, 10. 4. 2021, 11.21

Myslím ve vaší škole. Inspekce se v této době zaměřuje na online výuku a její kvalitu. V případě, že ředitel nezajistí online vzdělávání může skončit.

Adrianita, 10. 4. 2021, 13.47

To jsem ani nevěděla.. Ono se to netýká asi celé školy, kámošky děti v druhé a šesté třídě ji mají, tak je to asi na té učitelce. Ani od nás nechtěla žádné sešity a pracovní listy, stejně to bylo i na podzim.

patricia077

patricia077, 10. 4. 2021, 17.53

No to je vážně zvláštní že se jedná o jednu třídu jen a není učitelka třeba nemocná?

Katka

Katka, 10. 4. 2021, 19.27

Taky už měl syn online inspekci.

dasza, 11. 4. 2021, 7.16

A vám jako rodičům to nevadí???

Adrianita, 11. 4. 2021, 7.35

Nevím,jak ostatním, ale my to pojali jako domácí výuku a ani mě to nevadilo. Nee, nemocná učitelka není.

patricia077

patricia077, 11. 4. 2021, 9.12

dasza, 11. 4. 2021, 13.48

Z pozice rodiče...no twl..já bych ji dala..z pozice učitelky...zařízený to má dobré..pokud nikdo nedrzkoval...a i vedení je to jedno...

Adrianita, 11. 4. 2021, 13.54

Asi to neřešil nikdo, když to tak pořád funguje..

dasza, 11. 4. 2021, 14.32

Můžeš mi do SZ napsat na kterou chodí školu??? Mám typ..ale chci se přesvědčit..jestli to nejsou jen řeči;))))

Leňulka, 9. 4. 2021, 12.21

Dcera je školková ale není předškolní takže to bude až kdo ví kdy. A já vzhledem k tomu, že mám pouze brigádu, kam jí můžu brát sebou, jí do školky ani dávat nebudu za těchto podmínek. Fabriky testují zaměstnance 1x týdně a děti by měli být testováni 2x týdně? To ne, já jsem v práci sama, šéf jen řekne co mám dělat a je to. Testování netřeba a malou můžu mít sebou, takže školku jestli bude nebo nebude neřeším

patricia077

patricia077, 9. 4. 2021, 14.00

Manžel se taky testuje dvakrát týdně záleží na zaměstnavateli

snany, 10. 4. 2021, 11.09

Manžel se testuje 1x týdně a to asi v různé dny, protože má služby zvláště postavené, někdy je v práci skoro celý týden, jindy jen 2 dny

patricia077

patricia077, 10. 4. 2021, 17.51

U nás tady testujeme jednou týdne i policii a nezáleží jak jsou v práci prostě naklušou v daný den na test jako my ostatní

Eliška Kozlova, 9. 4. 2021, 10.54

Já jsem na to testování zvědavá, hlavně na rodiče, musí totiž počkat na výsledky, zda bude moct být dítě přijato, tj. celkem 20 minut, a to se nesmí shromažďovat víc osob v šatně školky trávit co nejmíň času ... Respektive to není přesně formulované, ale opět nedotazene ... Nárok na školku (čím přichází o ošetřovné) učitelky, pracovníci i infrastruktuře ISZ, no to je dost dětí ...

dasza, 9. 4. 2021, 11.31

Ale to netrvá 15minut? to že je to tam psaný..neznamená že to tak je..test se ukáže po chvíli a dítě může jít hned do školky..zdržení asi 5min..

Eliška Kozlova, 9. 4. 2021, 14.05

Ty co jsme obdrželi do školky, mají být vyhodnoceny za 15 minut. Tak asi záleží na testu.

dasza, 9. 4. 2021, 19.31

Ano to tam píšou...ale není tomu tak.je to ukázané hned

snany, 9. 4. 2021, 16.19

Vyhodnocení testu trvá 15 minut plus 2x minuta

Eliška Kozlova, 10. 4. 2021, 8.36

Tak alespoň, že tak, představa čekajících prcků a nevrlích rodičů čtvrt hodiny někde na chodbě 2x týdně ... Holky to zkoušely fakt asi 5 minut. Jinak s těmi výjimkami máme na dvě třídy nahlášeno 26deti určitě a 4 jak seženou hlídání, takže jsme na knop ...

patricia077

patricia077, 9. 4. 2021, 14.02

jj ty samotesty jsou rychlé chlap se doma testuje dvakrát týdně protože musí jezdí v rámci práce po celé ČR a mají to tak bohužel nařízené, ale je to fakt hned ten výsledek, otázka je jak jsou ty testy spolehlivé že!

snany, 9. 4. 2021, 16.20

Máme testy které trvají 17 minut

patricia077

patricia077, 9. 4. 2021, 16.44

Jedna věc co uvádí výrobce druhá praxe o spolehlivosti radši nepíšu

snany, 9. 4. 2021, 17.24

Tak musíme postupovat podle pokynů- takže čas uvedený na přívalovém letáku. Nejraději bychom odpovědnost nechaly na rodičích, ať přinesou už negativní test, ale ..... Testy jsou nekvalitní a jsou k ničemu.

patricia077

patricia077, 9. 4. 2021, 17.52

Jako osobně bych školku neřešila vůbec ale já nerozhoduju ani ty bohužel na to jsou u nás jiní experti

snany, 10. 4. 2021, 21.55

Nemají službu a přesto naklušou na test ? Naštěstí u manžela na služebně jsou v tomhle normální. Jinak ještě k tomu kdo rozhoduje nebo nerozhoduje zda se budou děti testovat a kde...Znám minimálně dvě školy, kde se souhlasem zřizovatele, donesou děti ráno už provedený test. Jdou proti nařízení a mají podporu v obci. Uvidíme jaké to bude mít důsledky.

patricia077

patricia077, 11. 4. 2021, 9.12

No vlna nevole je hodně velká hlavně u rodičů víš upřímně chudáci děti nejdřív roušky klasické pak zjistí že jsou špatné tak respirátory nebo chirurgické pak je radši zavřou doma a nakonec testy roušky..co dál? O dětech co jsou doma celý rok ani nepíšu ?

Adrianita, 9. 4. 2021, 10.53

Dcera se do školy těší, o testování jsme se bavily a koukaly na video a říkala, že jí je to úplně jedno. Akorát ty roušky jsou blbý, naštěstí je ve škole do půl 12.. Učitelka poslala hromadný e-mail, že ještě neví, jak to bude s testováním a omylem napsala s očkováním Pak se všem omlouvala, že už se rodiče hrozili..

patricia077

patricia077, 9. 4. 2021, 14.03

Tak já chápu že se spletla upřímně je to maglajs vše se mění pomalu z minuty na minutu a kdo je u "Koryta"

© 2013 - 2024 ProMaminky.cz | design and code by Werner Dweight Solutions

Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů