pigment na mléčných zubech
Vložil(a):patricia077,8. 1. 2017 9.16
Dceři se neustále tvoří černý pigment na zoubkách, čistíme od prvního zoubku možná dřív, chodíme na pravidelné půl roční kontroly, používám jen filtrovanou vodu, dávám pravidelně jablko, zkrátka vše, co poradili zubní lékaři, jsem z toho hotová, dělám maximum a ona krásná holčička se usměje a...nejhorší, že kdo to neví, tak si myslí, že ji snad zuby nečistíme, děsný! Zubaři a že jich bylo, mi řekli, že s mléčnými se moc dělat nedá, navíc malé dítě si prý nenechá čistit ultrazvukem a že to nejsou kazy, tak ať to neřeším a jen čistím dál, šlo by to dolů možná kdybych to odrbala násilím achjo..máte někdo zkušenost? ( mimochodem ještěže to po sobě čtu, napsala jsem porodili lékaři místo poradili )
Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji
Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.
Dobrý den, podle Vašeho popisu mám s dcerkou úplně stejný problém... Můžu se zeptat, za jak dlouho se Vám podařilo zoubky vyčistit? Já čistila dětským kartáčkem, ale moc nepomáhá, dnes jsem už ze zoufalství použila dospělý rotační, ze začátku řev, ale pak se jí to i líbilo, jenže mám strach, abych jí ty zoubky nepoškodila Dceři je 2,5 roku, taky hezká holčička, ale ten úsměv...
patricia077, 3. 10. 2018, 17.40
Dobrý den nakonec chodíme jednou za půl roku na ultrazvuk dcera je statečná drží a pokaždé to odstraní ale i když čistíme společně poctivě pořád tvoří se dal synovi trošku taky ale ten si zoubky moc docistovat nenechá dcera drží ale i tak je to boj
Žofinka, 6. 12. 2017, 16.20
bohužel žádné dostupné řešení neznám
patricia077, 6. 12. 2017, 16.22
už je to naštěstí lepší
Marusk, 7. 11. 2017, 15.31
hm, tyjo, možná to zhoršují některé potraviny, jako u dospělých, třeba takové borůvky, černý čaj, nějaké další ovoce.. No asi vyčkat do věku, kdy to bude možné odstranit na dentální hygieně? Nevím.
patricia077, 7. 11. 2017, 15.47
už je to lepší ale díky .-)
patricia077, 23. 4. 2017, 0.35